No time



Får väl först passa på att säga ett stort GRATTIS till Ullis och Jacob som förlovat sig. De har varit tillsammans i fyra år nu så var väl ganska naturligt. Önskar dem all lycka i världen!:)

För mig är det dock bara jobb, träning, jobb, träning, jobb.. Så ser mina dagar ut i princip. Idag blir det jobb, besöka Anton och sedan träning. Lite roligare i alla fall. Sista jobbdagen i veckan idag eftersom jag åker till Uppsala imorgon för att hälsa på Sofia, shoppa och sätta upp lapp om mina böcker på Ekonomikum. På torsdag tar jag och Ullis oss till E-tuna för att hälsa på Hanson-bananson. Kommer bli jättekul! Var ett tag sedan man såg den där Hanson. Pyjamasparty, massa chips, dipp och godis och som vanligt massa skratt. Sedan är det HELG!:)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack så mycket gumman. Va gullig du är :).



Snart är det torsdag! :D. Har redan börjat ladda upp magen inför moffandet ;).

2010-01-27 @ 07:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0