På andra tankar


Helt virrig dag. Är så slut i huvudet. Är nog mest för att det är måndag. Först när jag gick till Konsum så försökte jag betala med ICA-kortet. "Nu har du nog tagit fel kort!". "Va? Nej, vadå? JAHA! Ojdå.. (heh)". Sedan när jag skulle hämta bilen i parkeringshuset över Konsum så åkte jag först upp till tredje planet då jag kom på att jag stod på andra. När jag sedan går av på andra planet så letar jag förgäves efter bilen. "Jag vet ju att jag ställt den här!!". Sedan inser jag att jag är på första planet och letar. Helt lost helt enkelt! Sitter nu på jobbet och dricker Bonaqua och längtar till medelpasset ikväll. Nu jäklar ska det tränas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0