Bekvämlighet


Sitter just nu på jobbet. Tänkte äta lite frukost. För er som inte vet jobbar jag just nu på HSB Mälardalen. Hoppar in lite då och då när dem behöver en extra hand. Nu är jag nere i arkivet på stan och jobbar. Slänger gamla dokument från -99 och -98 och sorterar in nya från senare år. Verifikationer, lönespecifikationer, fakturor m.m. Inte det mest glamourösa jobbet man kan ha precis. Men det funkar då och då. Har i alla fall på mig mina nya byxor som jag köpte på Gina igår. Mjuka och bekväma. Älskar det här modet som är nu.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hehe. Ja vet hur skoj sånt är. Fick göra det på kairos också ;). Stå ensam nere i nån källare och slänga grejer. Hehe. Tur att edt finns musik ;D.

2010-02-10 @ 07:38:35
Postat av: Emilie

Haha!;) Precis! Är underbart kul! Jaa, tack och lov för musiken!:) OCH den bärbara datorn!!

2010-02-10 @ 17:53:33
URL: http://emiliesoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0