Ny start för hundratjugotolfte (läs tredje) gången

Jaha, då var det dags igen. Tredje bloggen gillt eller? Båda de förra har strulat väldigt mycket så lika bra att bara börja om från början. Eller vad säger ni? 
       Citat Sara Andersson: "Det enda jag gör om vardagarna är att jobba och träna. Så för tillfället har jag inte mycket att skriva här." Detta stämmer då för min del också ganska bra. Förutom det där med jobbet, själv är man ju arbetslös. Oooh yes! Living the dream! Nja.. Så för tillfället kommer det antagligen inte skrivas så mycket kul. Förutom att det blir Blue Moon på fredag med tjejerna. Eller jag, Sara, Sara, Lovisa, Sofie, Lövis och Kalle då, men han får räknas som en i tjejgänget tycker jag. Först förfest hos mig sedan rocka loss på bmb till Rytterne Röj. Det kan man i alla fall kalla för Living the dream! Hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0