MASSAGEBEROENDE

Har jag blivit nu! Första gången jag fick massage av en "riktig massör" idag. Tidigare har det bara varit någon snäll kompis eller en dåvarande pojkvän som masserat lite. Till HSB brukar det komma en massör en gång i veckan och eftersom en på jobbet inte hann gå på hennes tid så fick jag den. Var så jäääkla skönt och älskar när massören knäcker ryggen och nacken. Tar tag om nacken och bara vrider. Känns lite obehagligt just då men efteråt känner man sig som en ny människa. Underbart! Detta måste man ju unna sig oftare, är för dålig på det.
       Imorgon är det fredag vilket betyder helg. Ska bli jätteskönt då jag jobbat hela veckan och är helt slut just nu. Blir iaf krogen imorgon och myskväll på lördag. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0